lunes, 6 de diciembre de 2010

hezkuntza

Begira ezazue hezkuntzari buruz dihardun bideo hau, klasean aplikatu daitezkeen ondorioak eskertuko dira, konkretuak badira hobe.
Bideoak ikustean ikasle paperatik ateratzeko saiakuntza egitea proposatzen dizuet, hau da, irakasgaiaren (edo eskolaren) nondik norakoak zuen esku egon daitezkela, honek dakarren ardurarekin.



aurkezpen luzeago bat duzue hemen.

1 comentario:

  1. Guztiz ados: ezagutzak kreatibitatea mugatzen deu. Ez dago zalantzarik. Baina nire ustez oreka bat egon behar sormen eta ezagutza horren artean. Orduan 2 aukera datoztez burura:
    a) edo pertsona batzuk(akademikoki gaitasunik gabeak) sormenaz arduratuko ziren eta beste batzuk( hauek bai akademikoki gai) ezagutza aplikatzeaz sormen horri.

    b) zein da momentua esperimentatzeko???? gaur egungo egoeran behintzat laneko garaia bai ez dela sormena lantzekoa. Ken Robinsonek dioen moduan, sormen horrek oker egoteko bildurrik ez izatea dakarrelako eta honek gauzak oker egiteko aukera. Gainera proiektuen kasuan, askotan ezinake konturatuko ez duela funtzionatzen erabiltzen hasten den arte. Unibertsitatea ahal da sormena lantzeko garaia???edo hau baino lehenago zan????

    parkatu txapadagaitik, idazten hasi ta emoziona in naz.jajaja

    ResponderEliminar