31 TA3
heldu den asterako
24a astelehena:
11etan, talde oro
klase teorikoa
gero, ariketaren egiten ari diren zenbait "gerturaketak" edo zirriboroak ikusiko dira
tokiaren aztertzeak ez du itxi behar ariketaren beste "input"a, bezain nagusia dena:
bizitza, etxebizitza mota... zer nolako bizitzak egin nahi diren (nolako beheko oinak, nolako etxe-eredu...)
26a asteazkena:
klasearen bukaeran jasoko den "collage-ariketa" ikusiko/baloratuko: A3 batean, bilatu behar da beste edozein arkitektoren proiektua (eraikita hala ez), pentsatzen ari den tokirako ongi egokituko litzatekena: eskaneatu, eta bere horretan, aurreikusten den tokian eta posizioan oinplanta txertatu; txertaketak irudi-collage, edo muntaia edo bolumenarean alea ere behar du izan
A3 batean, collage: oinplanta (inguruarekin) + irudi
heldu den asterako
24a astelehena:
11etan, talde oro
klase teorikoa
gero, ariketaren egiten ari diren zenbait "gerturaketak" edo zirriboroak ikusiko dira
tokiaren aztertzeak ez du itxi behar ariketaren beste "input"a, bezain nagusia dena:
bizitza, etxebizitza mota... zer nolako bizitzak egin nahi diren (nolako beheko oinak, nolako etxe-eredu...)
26a asteazkena:
klasearen bukaeran jasoko den "collage-ariketa" ikusiko/baloratuko: A3 batean, bilatu behar da beste edozein arkitektoren proiektua (eraikita hala ez), pentsatzen ari den tokirako ongi egokituko litzatekena: eskaneatu, eta bere horretan, aurreikusten den tokian eta posizioan oinplanta txertatu; txertaketak irudi-collage, edo muntaia edo bolumenarean alea ere behar du izan
A3 batean, collage: oinplanta (inguruarekin) + irudi
No hay comentarios:
Publicar un comentario