miércoles, 25 de septiembre de 2013

31 TA1
Irailaren 30rako eta Urriaren 2rako

A eta B ariketak, biak aldi eta maila berberan landu beharko

astelehenean jasoko, klasearen hasieran, A3 bakarrean, ikaslentzako eraginkorrena izandu den dokumentua (sezkio, oinplanta... ) kokapena definitzen hasteko.
_ kokapenaren (ebaketan, oinplantan, maketaren gaineko muntaia) erabakiak: lerrokadak (nori hurbildu, zeinengandik urrutiratu, garaierak, zein distantzia elizarekiko (eta zergatik hori grafikoki adierazita), zein tartea goiko karrikarekiko, keinu (ez keinu) aurreko hiri kale/tramarekiko, altuerak, eguzkiaren eragina, dagoen jardinarekiko tartea/harremana... (jadinaren paretak hausnarketa berezia jaso beharko du)

Dokumentu hau (eta nahi beste hausnartketa grafikoa) ordenagailuan ere jasoko da, editatua, klasean erakusteko moduan...

_ beste input bat: etxe horietan nola bizi, zein etxebizitza mota, zenbat gelatakoak, ea beste funtzioak ere sar daitezkeen (eta nola sartuko), terrazaren posizioa, igogailuarena... eta beti ere, koadro batean, erakutsi behar zenbat eraikitako m2, zenbat bizitzak, zein beste eredu, zein dentsitatea, zenbat zoru okupatua...

Maketa bat beharko da hainbat iradokizunak, erreflexioak erakusteko, derrigorrezko lan-maketa, dagokion eskalatan (klasean ikusitakoak ez dira bat ere finak, esate baterako, elizaren bolumetria oso gaizki irudikatua baitzen).

Dagoeneko irakurtzen ari direneko liburuen eragina (bizitza nolakoa) somatu beharko ere etxebizitza horien banaketan.

laburbilduta: A3 bat, maketa bat aurrean izanik (burutu gabe izan daiteke, lanekoa baita), kokapenaren arrazoiak, eta etxebizitzen ereduarenak ere bai... ikasle guztiek erakutsi beharko bi egin horietan.

Konfirmatu gabe egon arren, Urriaren 7an eta 14 ean, B ariketarekin arituko gara; eta 9an eta 16ean, berriz, A ariketarekin: Urriaren 21eko ematea hurrengo emate izanik. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario